אקוסטיקה לוכדי באס, מה זה- איך משתמשים ולמה

אקוסטיקה לוכדי באס, מה זה? איך משתמשים ולמה?

אקוסטיקה לוכדי באס – מה זה בעצם לוכדי סאב? למה אתם חייבים כאלו
באולפן הקלטות שלכם או בחדר המוזיקה והאם באמת יש איכותיים יותר ואיכותיים פחות?

אקוסטיקה לוכדי באס, מה זה? איך משתמשים ולמה?

במאמר הבא ננסה להמחיש לכם קצת יותר על אקוסטיקה
וכל מה שאתם חייבים לדעת על לוכדי באס.
הבאסים, התדרים הנמוכים אוהבים מאוד לטייל בחדר.

בחלק הפינתי זה המקום שהכי אפשר ללכוד אותם, לכן לרוב לוכדי הבאס הם משולשים שמגיעים בפינת החדר.
למרות שכמובן התדרים הנמוכים מתפזרים בכל החדר ולא רק בפינות.

תקציר:
היום נדבר על לוכדי באס, למה צריך אותם, ואיך הם עובדים.

בואו נתחיל מהבסיס, מה זה בכלל אקוסטיקה לוכדי באס?

כשאנחנו מדברים על באס אנחנו מדברים על כל התדרים הנמוכים שיש
בסאונד בדרך כלל מאזור ה 600 הרץ ומטה, בדרך כלל הכלי באס או הקיק.

באולפן שלנו אנחנו תמיד שואפים, שהחדר יהיה הכי יבש שניתן כלומר,
אנחנו לא רוצים לקבל החזרים של סאונד מהחדר, מהקירות.
אם יש לנו החזרים מהקירות אנחנו בעצם מקבלים תמונת סאונד שגוייה,
כלומר, אנחנו שומעים את הסאונד עם תוספות לא רצויות כמו,
הד, חוסר בנמוכים, חוסר בגבוהים והדבר יפגע לנו במיקס מאוד!

אפשרויות לטיפול אקוסטיקה

אנו יכולים לעשות אצלנו באולפן מיקס,
ואז ללכת לשמוע את הקטע במוניטורים אחרים באולפן מטופל האקוסטית, ופתאום הסאונד ישמע לנו אחר לגמרי!

בשביל לטפל בבעיות אקוסטיקה שונות, ישנם מספר סוגי ספוגים שונים, בצורות שונות, בדחיסויות שונות,
שיתנו לנו פתרון של ספיגה של התדרים שמפריעים לנו, שחוזרים מהחדר, ההד אותו אנחנו שומעים וכו'.

אבל איך נדע איזה ספוג לשים איפה? איזה סוג? איזה צורה? איזו דחיסות?

אז, כמו שיש דיג'יי שהוא גאון מוזיקאלי כך יש איש אקוסטיקה שהוא גאון באקוסטיקה,
הוא מגיע אליכם לאולפן עם ציוד מיוחד ובודק את ההחזרים מהחדר, אותו "אקוסטיקאי"
ידע להגיד לכם איזה ספוג מומלץ לטיפול בבעיה שלכם, איזה דחיסות ובאיזו צורה.

השימוש בלוכדי באס

ובדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על בעיות עם ספיגה של באס, אנחנו מדברים על פינות החדר.
הבאס והתדרים הנמוכים בדרך כלל יתרכזו בפינות החדר, ומהסיבה הזאת אנחנו לרוב נצטרך להשתמש בלוכדי באסים
שהם בעתם ספוג שיושב ממש על הפינה של החדר, בדחיסות גבוהה בדרך כלל.

והוא סופג את כל מהתדרים הנמוכים שמגיעים לפינה של החדר.

ובכך נצמצם את החזרי הבאס בחדר ונוכל לעשות מיקס מאסטרינג בצורה נכונה יותר, טובה יותר
והסאונד שנשמע ישקף את הסאונד המקורי ויהיה הכי קרוב אליו.

שאלות נפוצות

האם אתם יכולים לעבוד ללא לוכד באס? כן
אבל קחו בחשבון ויכולים מלהיות לכם עודפים והחזרים של באסים ותדרים נמוכים בחדר בו אתם עובדים.

האם צריך יותר מלוכדי באס כדי לטפל בחדר אקוסטית? בוודאי!
לוכדי באס הם רק חלק קטן מתוך טיפול תופעה של אקוסטיקה לקויה בחדר.

לסיכום, כאשר יש לנו בעיה של בתדרים הנמוכים בחדר
לוכד באס נכון הוא מה שיפתור לנו את הבעיה!

לכל התייעצות, שאלה, הכוונה, צרו אתנו קשר בדרך הנוחה לכם 😊.

חזרות לא יכולות להיות בחדר, אחרת אנחנו נקבל kicks לא מדויקים וסאונד כפול או לא נכון.

 

יקיר כהן – תקליטן דתי, DJ  לציבור הדתי, המתחזקים וחוזרים בתשובה.

ההתמחות שלי: חתונות ואירועים בעלי אופי דתי. כגון בראסלב (ברסלב), חבד, דתי לאומי, מתחזקים, חוזרים בתשובה, חרדים, וקהל מגוון (לא הומוגני).

ההבחנה שלי: לדעת ולקרוא את הקהל בצורה הטובה ביותר, תוך כדי שימור על קו קדוש, ללא מילים ושירים שלא הייתם רוצים לשמוע ביום השמחה שלכם.

המוסיקה שאני מנגן: מוזיקה מגוונת, מעניינת מחוץ לקופסא. גרסאות רמיקס ורעיונות ייחודיים ומיוחדים אותם אני יוצר באולפני ההקלטה שברשותי.

סוגי המוזיקה שאני מנגן: כל הסגנונות. ע"פ קריאת קהל בהתחשבות מלאה לגבי הגבלת בעלי השמחה – אצלי אף אירוע לא נשמע אותו דבר, בדיוק כפי שהרכב האורחים שלכם משתנה.

הציוד שברשותי: החדש, המשוכלל והטוב ביותר בשוק! מפורט עד רמת הכבל בחוזה העבודה שלנו יחד. עם למעלה מ3 גיבויים שונים.

אולי יעניין אותך גם: